13.8.11

VACANCES AL 2N 2A

.
Els carrers mig foscos cedeixen el protagonisme a un cel pintat de capvespre. Gairebé buits, amb botigues tancades i cartells de vacances. Només algún petit bar obert amb algún client fidel a la barra intentant matar el vespre. Soroll de cotxes llunyans. Dos gats, pórucs com gairebé tots, aprofiten la tranquilitat del vespre per treure el cap. Es posicionen amb elegància damunt d'una tàpia i observen mandrosament l'inactivitat que predomina a l'entorn.No fa la calor d'altres estius però s'està igualment bé aquest vespre. I m'agrada recordar, tot i l'evidència i els dies que fa, que l'hivern, ha quedat enrere. Ho esperava.

 Una brisa suau em condueix carrers amunt i carrers avall fins que em trobo amb el carrer del 2n 2a. Un carrer canviat, algúns veïns no hi són i sembla que no tornaràn, però el 2n 2a encara hi és, intacte, tal i com el vaig deixar. I un cop més, torno després d'una llarga absència. No vull prometre res, no se si he tornat per quedar-me. De moment, em quedaré a fer unes vacances, com si fos aquell apartament d'estiu que mai he tingut. I després... no ho se.