26.1.09

DE VISITA

Tot i que durant molts dies no es vegi gaire activitat pel 2n 2a, el cert, es que vinc de pas gairebé cada dia. Passejo silenciosament per la catosfera tot visitant els veïns més propers. I vaig anar a veure en Saül que, com sempre, escrivia el seu bloc sense fulls. En Saül tenia un profund debat muntat a casa tot plantejant si el Facebook, la xarxa social de moda, jubilaria els blocaires.

Més enllà de debats i opinions, allà, hi vaig trobar una original il·lustració que parla sobre els blocaires. M'ha agradat, i he decidit penjar-la en una de les parets virtuals del 2n 2a.

2 comentaris:

Striper ha dit...

Un debat interesant crec que son coses diferents i no tindria que afectar.

rosalia ha dit...

Com diria un meu amic, el Facebook no "me mola".
El xafardejo perquè com moltes amistats meves hi soc, però el trobo avorrit. Clar! que també els blocs per molta gen ho són i no per això el tinc aparcat, a més, m’agrada visitar els veïns!