24.3.08

VOLANT PEL CARRER DE LES CAMÈLIES CAP A...

He deixat, sense avisar, de viure al 2n 2a tancat durant uns dies. Potser alguns veïns heu vingut a casa i no m'hi heu trobat sense saber el perquè. He travessat volant l'Àtlàntic contemplant el mar de blau fosc i temps turbulent. Volant fins a veure un altre mar Atlàntic tranquil i gelat al nord de Terra Nova. Espiant com es troben el cel i la terra. He passejat de cap a cap, a través de la lectura, pel Carrer de les Camèlies. Un espai intensament Rodoreda que m'ha ajudat a fugir de les estretors de l'avió. Tot passejant-hi he continuat volant per la costa del Quebec i els Estats Units fins arribar al desti previst: Nova York.

L'espia més fotogràfic no s'ha pogut estar d'omplir el balcó del 2n 2a amb vistes d'aquesta ciutat del que un dia va ser el nou món. Aquests dies ha estat un nou món per mi.

3 comentaris:

FET A MIDA ha dit...

Wapu!

Veig que has passat una bona setmana santa! Bé, ja m'ho explicaràs tot amb més detall.

Per cert, les meves amigues i jo dilluns passat vam començar un programa de ràdio, a Ràdio Sallent, i pengem els programes al nostre blog:

fetamida.blogspot.com

Espero que ens escoltis!

Mireia

Àlex Gómez Ribera ha dit...

Ei! Gràcies per venir a casa! Ja mirare d'escoltar el vostre programa!

Àlex

sonia ha dit...

Hola,
q wuai, New York New York, tinc moltes ganes d'anar-hi. Hem vist tantes pelis que segur que caminar pels seus carrers fa dubtar entre realitat o ficció.
Estic amb el meu nebot que no "cagu", i el blog s'està monopolitzant, ja miraré de variar una mica, ejejeje, però es que no ho puc evitar!

xoñiha