13.3.09

WHISKYN'S

Tinc l'escalfor d'un dia de maig i flors que fan estiu, tinc la tardor desada al calaix... Tinc tantes coses...
.
Paraules i poesia embolcallada de notes pop sonen en un dia assolellat. A la platina, el cd, roda ràpidament reproduïnt cançons dels Whiskyn's just quan, aquests, anuncien que aviat deixaràn de rodar. Una pausa indefinida que té gust de final no declarat.

Reuneixo els seus discos per escoltar-los de nou. Les lletres i les notes s'enganxen un altre cop dins el meu cap. Tonades i paraules que van i venen, que canto per casa i xiuxiejo al carrer. A la televisió del 2n 2a, els Whiskyn's, se'n van oportunament amb el clip d'una de les seves darreres cançons: Cada cop que te'n vas.

Cada cop que te'n vas el meu pis es queixa perquè et troba a faltar. ... Cada cop que te'n vas l'estómac se'm fa tan petit i el llit tan gran...

1 comentari:

Striper ha dit...

Doncs jo no els coneixia aquest.