19.8.08

REVOLUCIONA(R)'T

Les pintades de caire artístic a Manresa tenen nous creadors. L'experiència Grillart ha marcat tot creant nous deixebles que també volen dir la seva a les parets de la ciutat. El més nou en aquest format a mig camí entre l'art i la bretolada, segons qui s'ho miri, és Revoluciona(r)'t.

Per diverses parets apareix aquest nom acompanyat de la figura d'un home amb cap de càmera com a carta de presentació. En una mà hi porta una pistola i en l'altre una maleta amb una r entre parentesis dibuixada. Apart d'aquesta presentació ha fet alguna altre pintada com la que diu: Em cremo d'esperar. Ho acompanya amb la seva firma: (r)

El rastre de Revoluciona(r)'t és a les parets del nostre voltant. Que més vindrà? Algú n'ha vist altres exemples?

4 comentaris:

Joana ha dit...

A Girona hi ha moltes pintades... No molt artístiques, la veritat, però algunes no em desagraden...
Aquesta és original!

Striper ha dit...

jo aquesta encara no la he vist ja em fixare.

Anònim ha dit...

A la plaça Gispert també hi ha una pintada d'aquestes. Si no m'equivoco no hi ha els avions sinó un home estirat al terra com si hagués rebut un tret. A veure si demà hi passo i ho confirmo.

Salut!

ferran ha dit...

És en Banksy a la manresana. Seguire'm la seva obra.

www.manres.blogspot.com